annons

måndag 25 november 2013

Video: Tioman Island memories

Hej alla glada! Om nästan exakt en månad åker vi till Thailand! Vi börjar med några dagar i härliga Bangkok, med härlig shopping, utekvällar, roliga temarestauranger & barer, och sightseeing. Då det är andra gången i Bangkok för vår del så har jag väl ett litet hum om vart saker och ting ligger. Efter Bangkok bär det av till Koh Chang, som är en premiär för oss. Faktum är att vi, förutom Bangkok, inte varit runt i Thailand alls. Efter vi hade varit i Bangkok sist åkte vi ju och fick vår dos av bad & strand på Bali.

"Så för att komma in i den där härligt somriga, exotiska, beachkänslan så har jag redigerat ihop en liten snutt från när vi var på Tioman Island, i Malaysia, sommaren 2010"

På den tiden redigerade jag inga filmer, därför filmade jag heller inte så mycket som jag gör idag. Men nu gick jag igenom de få snuttar jag har från Tioman och tänkte, varför inte göra en liten kortfilm?

Så här kommer Tioman Island memories, perfekt som uppvärmning inför Bangkok och Koh Chang! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar