annons

lördag 28 juli 2012

Ta med iphone under vattenytan!

Idag promenerade vi över till liljeholmen för lite ärenden. Jag såg nyligen en tv-reklam för ett fodral till iphone som skulle göra det möjligt att tappa telefonen i vatten utan att det skulle skada luren. Så efter en liten googling såg jag att kjell & company hade något liknande fodral, fast ett ganska så mycket mer otympligt iof. Snackade lite med personalen och mycket riktigt, det finns ett annat fodral, som en påse typ - som det jag såg på reklamen. Men detta skulle bara fungera som ett skydd mot vatten och skit, medan det större skalet ska möjliggöra undervattensfoton och filmer!

Se så glad kvinnan på asken är med sitt skal! 

Det kan väl vara lite kul tänker jag! Så ett sådant fick det bli, nu vet jag ju inte hur pass bra bilder det blir men det kan väl vara skönt att ha telefonen i ett vattensäkert skal när man är ute på äventyr?




Detta fodral kostar 99 kronor på kjell & company, och innan man tutar och kör ska man testa skalet med kartongbiten som medföljer, under vattnet. Är kartongbiten torr  efter doppet- så  håller skalet tätt. Nähe? Hur menar de då? Nu hänger jag inte med :D

länk till produkten: undervattensskal


Här är klippet "Kjells" egna test:




Något annat klipp från youtube:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar