annons

tisdag 24 maj 2011

Nämen hej på er!

Startade just nu denna blogg för jag känner att jag vill dela med mig av mina fantastiska upplevelser från den sjukt fina delen av världen vi kallar Asien!

Jag har tidigare rest runt i Asien och måste säga att jag är helt hooked. Eftersom jag även denna sommar ska dit fast till andra ställen, nämligen Bangkok, Bali och Tokyo så kom jag på att jag vill samla alla mina äventyr på ett och samma ställe.

Så inledningsvis kommer jag lägga upp bilder från tidigare Asienresor och berättelser och tips, men också planeringar inför kommande resor.

Med stor sannolikhet kommer jag även lägga upp material från andra resor också, ifrån andra världsdelar, så typiskt mig. :D  Jag vill ändå ha ett fokus på Asien då jag känner att jag har myyycket kvar där att göra och kommer sträva efter att åka dit så mycket och ofta som jag kan.


Bloggen är något provisorisk i layout men för den som undrar är bakgrundsbilden tagen från byn Salang som ligger på ön Pulau Tioman, eller Tioman island på västerländska. Underbar ö som ligger utanför Malaysias östkust. En recension därifrån kommer senare.


Jag i Salang, Tioman Island, Malaysia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar